محسن چاووشی ۲۰ زندانی را آزاد کرد-راهبرد معاصر

محسن چاووشی ۲۰ زندانی را آزاد کرد

محسن چاووشی، خواننده مطرح کشورمان در اقدامی خداپسندانه مبلغ سه میلیارد ریال را برای آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان به ستاد دیه این استان اهدا کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 28
کد خبر: ۲۵۲۰۱۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ این خواننده مردمی کشور که سوابق متعددی در کمک به آزادی زندانیان غیرعمد کرمان را در کارنامه خود دارد، با ایجاد کمپین حمایتی تحت عنوان «جمعیت حیدر» با جلب کمک‌های مردمی و خیران در فضای مجازی زمینه‌ساز آزادی این محکومان از زندان و بازگشت آبرومندانه آنان به کانون گرم خانواده‌هایشان می‌شود.

سیدحجت‌الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان روز یکشنبه در این رابطه گفت: این خواننده در سنوات گذشته هم از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی با جمع آوری کمک‌های مردمی زمینه آزادی تعدادی از محکومان مالی غیرعمد را فراهم کرده بود و در حال حاضر با کمک این مبلغ تعداد ۲۰ نفر از مددجویان غیرعمد استان از زندان‌های استان آزاد می‌شوند.

وی افزود: هنرمند واقعی کسی است که از هنر خود در راه کمک به همنوعان و شاد کردن دل آنان استفاده می‌کند.

مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های خود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ir ۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲ شماره شبا بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان کرمان یا ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ شماره حساب ستاد مردمی دیه و یا ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ شماره کارت ستاد دیه واریز کنند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار